FR - EN - NL
Laatste Update:
17/07/2019

0 Articles

Totaal: 0,00 €

Mijn Karretje

Aanmelden | Registreren | Contact
Kunt u de "Art & Stick" Stickers plakken op de glasvezel geschilderd?
Het kan worden zorgeloos, onze stickers plakken op de glasvezel geschilderd. Als de glasvezel is in reliëf, eenmaal geplaatst, zal het trekken een doek op de sticker. En herhaal deze actie elke dag voor maximaal een week, als de reliëf belangrijk is.
De "achtergrond" van mijn sticker transparant zullen zijn?
Tenzij anders vermeld, onze stickers hebben geen 'achtergrond', dus dit niet transparant is, het is veel beter, het is 'leegte'... Het heeft dus niet van bezinning en rond uw sticker, u houdt de kleur van uw oppervlak.
De stickers "Art & Stick" weerstaan UV?
Ja, onze stickers weerstaan perfect U.V.
Kunt u de "Art & Stick" stickers plakken aan de buitenkant?
Ja, onze stickers kunnen steken buiten. Ondersteuning worden ofwel gladde en niet-poreuze (glas, metalen, Plexi,...). Ze resistent zijn tegen water (zoet water en zee), u.v., aan de hydrocarburesn aan de car wash,...
Zijn alle stickers in voorraad?
Onze stickers worden gesneden in de geselecteerde kleur en afmetingen, in onze werkplaats in België. Zoals de meeste van de tijd is het ruwe materiaal in voorraad. Het kan worden gezegd dat alle onze stickers in voorraad zijn.
Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Stickers knippen: duurt 2 werkdagen voor het snijden en voorbereiding voor de scheepvaart
Stickers gedrukt: het duurt 5 tot 10 werkdagen voor het afdrukken, knippen en voorbereiding voor de scheepvaart
(Behalve speciale bestelling) textiel: textiel zal worden aangepast en gereed voor verzending binnen 5 werkdagen
Alle andere vertoningen (flyers, kaarten, etiketten,...): duurt 4-7 werkdagen voor de voorbereiding van de productie en verzending.

Deze periode begint na ontvangst van betaling en neemt niet in de ontwerpfase rekening of een model niet in onze catalogus opgenomen is.
Ik kan mijn bestelling ophalen ?
Het is mogelijk om uw bestelling ophalen in onze werkplaats. Kies gewoon de leveringsmethode: verwijdering in onze werkplaats.
Wij contacteren u wanneer uw bestelling klaar is. Dit zal altijd gebeuren op afspraak.
Mijn land voor bezorging is buiten de Europese Unie, moet ik BTW betalen?
In dit geval zijn getoonde prijzen prijzen inclusief BTW. Maar in het laatste stadium van checkout (tegen betaling), zal het totaal exclusief BTW.
Ik kan niet vinden de voornaam die ik kijk voor in uw site. Wat te doen?
Klik op ons de "Schatting" knop of stuur ons een e-mail met de voornaam (met accenten als er) aangeeft en met gewenste stickers model (Graffiti, vlinders,...). Deze vraag is natuurlijk zonder verplichting van uw kant.
Ik ben op zoek naar een speciale sticker en ik kan het niet vinden op uw site. Wat te doen?
Er ook gewoon Klik op de knop "Schatting", of stuur ons een e-mail. Vergeet niet om ons te voorzien van de maximale hoeveelheid uitleg. Onze grafisch ontwerpers zal kostenloos een model maken.
Ik ben op zoek naar een speciale T-Shirt en ik kan het niet vinden op uw site. Wat te doen?
Er ook gewoon Klik op de knop "Schatting", of stuur ons een e-mail. Vergeet niet om ons te voorzien van de maximale hoeveelheid uitleg. Onze grafisch ontwerpers zal kostenloos een model maken.
Ik ben op zoek naar een speciale Schort en ik kan het niet vinden op uw site. Wat te doen?
Er ook gewoon Klik op de knop "Schatting", of stuur ons een e-mail. Vergeet niet om ons te voorzien van de maximale hoeveelheid uitleg. Onze grafisch ontwerpers zal kostenloos een model maken.
In die landen doen u levering?
Wij leveren over de hele wereld. Als uw land niet in de lijst van landen is, neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik betalen met cheque?
Helaas, we accepteren geen betalingen per cheque omdat een Franse cheque, de Bank beweren ons kosten EUR 20,00. Kijk naar de onderkant van de pagina om te bekijken de methoden van betaling aanvaard.
Word ik gewaarschuwd voor de verzending van mijn perceel?
Wij verzenden verscheidene e-mails. Een, op de validatie van de bestelling, één op aan de ontvangst van de betaling en één op de verzendkosten. Maar u kunt ook het bijhouden van de status van uw bestelling door te gaan naar "Mijn account"
Waarom krijg ik niet uw e-mails?
Het e-mailadres dat u aan ons hebt verstrekt kan verkeerd. Als dit het geval is, zal het onmogelijk zijn ook om in te loggen met de juiste e-mailadres. Maar het is ook mogelijk dat onze e-mails in uw spam zijn. Het is vaak het geval met Gmail.
Kan ik plakken stickers op de 'nieuwe' verf?
Zodra de verf wordt toegepast, duurt het 10 tot 15 dagen vóór het plaatsen van de stickers.
Inderdaad, zelfs als de verf droog op het oppervlak, het is niet in de diepte en de stickers niet goed zal vasthouden.
Ik ben professionele in het verfraaien en ik zou graag om uw producten te verkopen. Wat moet ik doen?
Beste is om ons te contacteren door een e-mail te sturen en het verlaten van ons met uw contactgegevens.
Ontdek ons
Wie zijn wij ?
Onze afdruk
Weten alles vóór u volgorde
F.A.Q.
Betalingen
Levering
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Ordertracering
Tussen u en ons
Toelichting
Beveiliging en Privacy
Nieuwsbrief: inschrijven
Sociale Netwerken
Art&Stick on Pinterest
Instagram
Tumblr.
100% beveiligde betaling
HiPay Logo
PayPal Logo Bank
Levering
BPOST Logo Mondial Relay Logo
Onze partners
Onze Deco Partners
Onze partners onroerend goed
Onze Werk Partner
Onze partners mode
Onze gastronomische partners
Onze wellness-partners
Onze reizen-partners
Onze diverse partners